اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج و زیارت استان

همایش متمرکز زائران حج تمتع خراسان شمالی برگزار شد

همایش متمرکز زائران حج تمتع خراسان شمالی برگزار شد
برگزاری همایش متمرکز زادران حج تمتع خراسان شمالی د رمصلی امام خمینی «ره»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی همایش متمرکز زائران حج تمتع 1402 در مصلی امام خمینی «ره» مرکز استان برگزار گردید .

در ابتدای همایش پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، حضرت حجت الاسلام نوری نماینده محترم  ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در خصوص اهمیت سفر حج و مسائل مربوط به آن سخن گفتند و این سفر را فرصتی مهم برای خود سازی انسان برشمردن .

در ادامه فرمودند: با پایان اعمال حج زندگی دوباره برای حاجی آغاز میشود لذا حاجیان مراقب باشند ماندگاری این سفر در طول عمر بسیار مهم و ارزشمند می باشد .

در ادامه این همایش، پیام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به زائران اعزامی به سرزمین وحی پخش شد که سرپرست حجاج ایرانی توصیه هایی را برای استفاده بیشتر و بهتر از این سفر معنوی بیان کرد.

همچنین مدیریت محترم حج و زیارت استان جناب آقای محمد باقر قاصری ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت امام جعفر صادق «ع» به زائران و مدعوین ضمن بیان مسائل اجرایی فرمودند :1297 زائر این استان در قالب 8 کاروان شیعه و 1 کاروان از اهل تسنن  از اول نیمه خردادماه از ایستگاه پروازی مشهد مقدس عازم به سرزمین وحی خواهند شد . ایشان از همکاری و تعامل همه دست اندرکاران همایش تشکر نمودند.

و در ادامه این همایش پس از مدیحه سرایی توسط ذاکر اهل بیت در سوگ شهادت امام جعفر صادق«ع» و سپس نماینده محترم هیئت پزشکی استان جناب آقای دکتر علی منصوری نکاتی را در حوزه مسائل پزشکی و بهداشتی حج بیان نمودند . و در پایان حضرت حجت الاسلام و المسلمین اصغری به  اجرای آموزش نمادین مناسک حج پرداختند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست