واحدهایی که به آنها مراجعه داشته اید:
|
نحوه برخورد و رفتار کارکنان با شما در حین ارائه خدمت چگونه بوده است؟
|
مدت زمان طی شده جهت دریافت خدمت را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
وضعیت اطلاع رسانی شامل(راهنمایی کارکنان،اطلاعیه های تهیه شده، تلفن گویا و ...) را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
وضعیت نظم و انضباط کارکنان و حضور آنان در محل کار خویش در هنگام مراجعه را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
امکانات رفاهی اداره شامل: صندلی برای مراجعین،آسانسور، تلویزیون، سرویس بهداشتی و همچنین امکانات ویژه افراد مسن و یا معلولین و جانبازان عزیز چگونه هستند؟
|
آدرس محل مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی و امکان دسترسی به آن را چگونه ارزیابی می کنید؟
|
تاکنون چند مرتبه برای دریافت خدمات به حج و زیارت استان مراجعه کرده اید؟
|