اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
EN

حج و زیارت استان

اجتماع حماسی مردم ایران اسلامی در محکومیت کودک کشی صهیونیست ها

اجتماع حماسی مردم ایران اسلامی در محکومیت کودک کشی صهیونیست ها
 مردم غیور و همیشه در صحنه شهر بجنورد در میدان شهید به استمرار حملات وحشیانه و بدور از انسانیت رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند؛ مدیر حج و زیارت استان به همراه نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری نیز در ...

به گزارش پایگاه روابط عمومی حج و زیارت خراسان شمالی ؛ امروز شنبه 27 آبان ماه 1402 همزمان با چهلمین روز از استمرار حملات وحشیانه و بدور ازانسانیت رژیم اسراییل در قبال مردم مظلوم و بی دفاع غزه ، مردم ایران اسلامی در شهرهای کشورمان به میدان آمده و«کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل‌عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه، را محکوم کردند.
مردم کشورمان دراین راهپیمایی و اجتماع با شکوه و حماسی خشم و انزجار خود را از اسراییل، امریکا و همدستان آنها در این جنایت وخونریزی بیان کردند و خواستار دفاع مجامع جهانی وحقوق بشر از مردم مظلوم غزه و بویژه کودکان و زنان شدند.
این راهپیمایی و اجتماع باشکوه درمرکز استان نیز از راس ساعت 9/30 در میدان شهید بجنورد آغاز گردید که در این میان مدیر حج و زیارت استان  و نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری درکنار سایر مردم حضور یافته و حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه اعلام کردند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست