اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

پرواز زايران ايراني به بغداد منتقل شد

پرواز زايران ايراني به بغداد منتقل شد

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق خبر داد:مسؤولان فرودگاه نجف اشرف به علت ترميم باند و برخي تعميرات، از پذيرش هواپيماهاي غول پيكر خودداري مي كنند به همين دليل از امروز بخشي از پروازهاي ورودي به نجف، به فرودگاه بغداد منتقل خواهد شد. اين وضعيت مقطعي بوده و به گفته مسؤولان فرودگاه تا دو ماه اين مشكل برطرف خواهد شد.

مصطفي قاسمي، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي اظهار داشت: به علت ترميم باند و برخي تعميرات در فرودگاه نجف، از امروز بخشي از پروازهاي ورودي به نجف، به فرودگاه بغداد منتقل خواهد شد.

وي ادامه داد: اين وضعيت مقطعي بوده و به گفته مسؤولان فرودگاه تا دو ماه اين مشكل برطرف خواهد شد، البته ممكن است كمتر از اين مدت نيز فرودگاه آماده فرود هواپيماهاي غول پيكر باشد.

مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق افزود: روزانه به طور ميانگين ۱۷ كاروان از فرودگاه نجف ورودي داشتيم كه ممكن است پس از اين مسأله به هفته اي دو پرواز و هر پرواز ۲ تا ۳ كاروان ورودي داشته باشيم.

وي يادآور شد: البته اين دو پرواز براي ورود به فرودگاه نجف نيز هنوز قطعي نيست و بايد منتظر تصميمات آينده مسؤولان فرودگاه نجف باشيم كه به زودي اين موضوع نيز مشخص خواهد شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست