اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

زائران اربعین حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند

زائران اربعین حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: درخواست ما از زائران اربعین این است که حتما در سامانه سماح ثبت نام کرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند، نسبت به تعویض یا تمدید تاریخ اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ؛ سردار حسین اشتری در نخستین روز از هفته ناجا درتشریح اقدامات و برنامه‌های پلیس در یک سال گذشته گفت: هفته ناجا از روز جمعه با شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» آغاز شده است. یکی از اهداف ما در هفته ناجا ارتقا ارائه خدمات به مردم و افزایش ظرفیت‌هاست. یکی از دیگر از اهداف ما ارتباط با مردم و نخبگان است که این هدف از طریق مختلف انجام می‌شود.

اشتری درباره اقدامات انجام شده از سوی پلیس برای تامین نظم و امنیت عزاداری دهه اول محرم در سراسر کشور گفت: هماهنگی‌های لازم میان مسئولان هیات‌های مذهبی و هیات‌ها انجام شده است.

وی که در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت می‌کرد، از زائران عتبات در ایام اربعین نیز گفت: درخواست ما از زائران عتبات این است که حتما در سامانه سماح ثبت نام کرده و تا فرصت کافی در اختیار دارند، نسبت به تعویض یا تمدید تاریخ اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند.

برچسب ها : اربعین 95
مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست