اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبر

همایش متمرکز زائران حج تمتع خراسان شمالی برگزار شد

همایش متمرکز زائران حج تمتع خراسان شمالی برگزار شد
برگزاری همایش متمرکز زادران حج تمتع خراسان شمالی د رمصلی امام خمینی «ره»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی همایش متمرکز زائران حج تمتع 1402 در مصلی امام خمینی «ره» مرکز استان برگزار گردید .

در ابتدای همایش پس از قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ، حضرت حجت الاسلام نوری نماینده محترم  ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در خصوص اهمیت سفر حج و مسائل مربوط به آن سخن گفتند و این سفر را فرصتی مهم برای خود سازی انسان برشمردن .

در ادامه فرمودند: با پایان اعمال حج زندگی دوباره برای حاجی آغاز میشود لذا حاجیان مراقب باشند ماندگاری این سفر در طول عمر بسیار مهم و ارزشمند می باشد .

در ادامه این همایش، پیام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت خطاب به زائران اعزامی به سرزمین وحی پخش شد که سرپرست حجاج ایرانی توصیه هایی را برای استفاده بیشتر و بهتر از این سفر معنوی بیان کرد.

همچنین مدیریت محترم حج و زیارت استان جناب آقای محمد باقر قاصری ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت امام جعفر صادق «ع» به زائران و مدعوین ضمن بیان مسائل اجرایی فرمودند :1297 زائر این استان در قالب 8 کاروان شیعه و 1 کاروان از اهل تسنن  از اول نیمه خردادماه از ایستگاه پروازی مشهد مقدس عازم به سرزمین وحی خواهند شد . ایشان از همکاری و تعامل همه دست اندرکاران همایش تشکر نمودند.

و در ادامه این همایش پس از مدیحه سرایی توسط ذاکر اهل بیت در سوگ شهادت امام جعفر صادق«ع» و سپس نماینده محترم هیئت پزشکی استان جناب آقای دکتر علی منصوری نکاتی را در حوزه مسائل پزشکی و بهداشتی حج بیان نمودند . و در پایان حضرت حجت الاسلام و المسلمین اصغری به  اجرای آموزش نمادین مناسک حج پرداختند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست