اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبر

دیدار مدیریت حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه به مناسبت هفته حج

دیدار مدیریت حج و زیارت استان با نماینده ولی فقیه به مناسبت هفته حج
جلسه دیدار آقای محمد باقر قاصری مدیر حج و زیارت استان به همراه جمعی از مدیران کاروان های حج تمتع با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بجنورد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی آقای محمد باقر قاصری مدیر حج و زیارت استان به همراه جمعی از مدیران کاروان های حج تمتع در دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه بجنورد دیدار کردند.

در این دیدار پس از تلاوت آیات قرآن کریم جناب آقای قاصری مدیر حج و زیارت با بیان تبریک هفته حج و ولادت حضرت معصومه«ص» روز دختر ضمن تقدیر و تشکر از جناب حجت الاسلام نوری که در همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع در مصلی امام خمینی حضور داشتند گزارشی از عملکرد ثبت نام و اعزام زائران حج تمتع خراسان شمالی و معرفی مدیران کاروان ها پرداختند .

آقای محمد باقر قاصری مدیر حج و زیارت اعلام کردند : در حج امسال 1297 زائر و عوامل اجرایی کاروان های حج تمتع که در قالب 8 کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت و یک مجموعه  از نیمه اول خرداد از ایستگاه پروازی مشهد مقدس عازم سرزمین وحی خواهند شد .

در ادامه نماینده دفتر بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه «ص» و ایام هفته حج گزارشی از عملکرد کلاس های آموزشی زائران حج تمتع و روحانیون و معین کاروان ها بیان نمودند.

پس از پایان جلسه آقای محمد باقر قاصری به همراه حضرت حجت الاسلام ابوالفضلی و مدیران حج تمتع در گلزار شهدای بجنورد با نثار یه شاخ گل یاد و خاطره شهدای منا را گرامی داشتند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست