اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبر

به نام او که به قلم قسم یاد نمود

به نام او که به قلم قسم یاد نمود
اصحاب رسانه با درایت، خلاقیت و تیزبینی، در ارتباط مسئولین و افکار عمومی نقشی محوری ایفا نموده و با انعکاس رویدادهای مهم؛ نشاط، پویایی، دانایی، آگاهی و معرفت افزایی را به جامعه اهدا می‌نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی  ؛ هفدهم مرداد ماه مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است که هنر و قلمش را فدای بیان حق و حقیقت کرد و سرانجام با خون سرخ شهادت، میراثش را برای همه دوستداران دانایی و خرد مانا نمود تا حرفه خبرنگاری ارزشی بس معنوی و الهی پیدا کند.

نیک می‌دانیم که خبرنگاران و اصحاب رسانه با درایت، خلاقیت و تیزبینی، در ارتباط مسئولین و افکار عمومی نقشی محوری ایفا نموده و با انعکاس رویدادهای مهم؛ نشاط، پویایی، دانایی، آگاهی و معرفت افزایی را به جامعه اهدا می‌نمایند.

بر خود لازم می‌دانیم از تمامی خبرنگاران عزیز و فعالان فرهیخته حوزه حج و زیارت که با هدف انعکاس اخبار حوزه حج و اعتبات مقدسه، بیرق بزرگ اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی را بر دوش گرفته و خاضعانه و بی‌ادعا وجود ارزشمند خود را چراغ راه مردم عزیز نموده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نماییم.
بی‌گمان افزایش آگاهی عمومی نسبت به حوزه حج و زیارت موجبات رشد معنوی و فرهنگی جامعه اسلامی را بوجود می آورد.
در پایان ضمن تبریک این روز خجسته به محضر خواهران و برادران خبرنگار، از خداوند سبحان سلامتی، سربلندی و دوام توفیقات روزافزون ایشان را ظل توجهات حضرت بقیه الله(عج) مسالت می‌نماییم.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست