اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبر

کسب رتبه پنجم کشوری مدیریت حج و زیارت استان خراسان شمالی در حوزه اعزام زائران به عتبات عالیات عراق

کسب رتبه پنجم کشوری مدیریت حج و زیارت استان خراسان شمالی در حوزه اعزام زائران به عتبات عالیات عراق
کسب رتبه پنجم در اعزام زائر به عتبات عالیات در سال 1401

به گزارش پایگاه روابط عمومی حج وزیارت خراسان شمالی :با عنایت به ارزیابی های انجام شده توسط سازمان حج و زیارت کشور از نظر اعزام زائرین به عتبات عالیات عراق، مدیریت حج وزیارت خراسان شمالی  در بین استانهای کشور، جایگاه پنجم را کسب نمود.
ازاین رو معاون محترم وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت و همچنین نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت کشور ، از تلاشها و زحمات مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی که در برنامه ریزی و پیگیری برای جذب حداکثری زائران استان همکاری داشتند تقدیر و تشکر نمود.
به همین منظور، محمد باقر قاصری مدیر حج و زیارت استان ،از کلیه کارگزاران زیارتی استان که دراین راستا ،تمام تلاش و کوشش خود را بکار گرفتند تا شاهد افزایش اعزام زائران در استان باشیم ،تقدیرو تشکر نمود .
وی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام زائران وتنها مرجع رسمی برای سفر به عتبات عالیات عراق می باشد به مشتاقان زیارت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) توصیه کرد برای ثبت نام و اعزام به یکی از دفاتر مجاز خدمات زیارتی در سطح استان مراجعه نمایند.
ایشان در پایان گفت:رجاء واثق دارم که این خدمات،ذخیره ای برای آخرت خواهد بود و إن شاءالله کلیه خادمین ابا عبدالله الحسین (ع) تحت توجهات خاصه حضرت بقیه الله الأعظم (عج) موفق و مؤید باشند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست