اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبر

تفاهم نامه همکاری حج و زیارت خراسان شمالی با بانک قرض الحسنه مهر ایران

تفاهم نامه همکاری حج و زیارت خراسان شمالی با بانک قرض الحسنه مهر ایران

مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی و مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان برای اعطای تسهیلات به زائرین عتبات عالیات تفاهم نامه امضاء کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی آقایان جواد شاد مدیر حج و زیارت استان و علیرضا ملازاده مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی امروز صبح همزمان با ایام فرخنده دهه فجر در راستای بسط و گسترش سنّت نیکوی قرض الحسنه و به منظور فراهم نمودن مقدمات سفر معنوی عتبات عالیات برای زائرین محترم استان تفاهم نامه همکاری امضاء نمودند .

بر اساس این گزارش آقای جواد شاد در این مراسم بیان نمود : خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد هر چند خدمتی کوچک در رابطه با سفر های زیارتی عتبات عالیات انجام دهیم ، این اقدام با توجه به علاقه مندی بالای مردم شریف استان به زیارت کربلای معلا ، نجف اشرف و کاظمین در راستای کمک به تسهیل امکان انجام این سفر صورت پذیرفته است و با عنایت به تفاهمی که با مدیریت محترم شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران داشته ایم مقرر شده است که زائرین محترم متقاضی استفاده از این تسهیلات بر اساس سپرده گذاریی که به صورت خیلی کوتاه مدت انجام می دهند ،  تسهیلات دریافت و برای سفر به عتبات عالیات هزینه نمایند .

وی در  ادامه اعلام کرد : دفاتر زیارتی استان به عنوان بستر انجام این کار تعیین شده اند  و  زائرین از امروز می توانند بعد از اخذ معرفی نامه از دفاتر زیارتی استان به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه و افتتاح حساب نمایند . و براساس همین تفاهم نامه دفاتر و شرکت های زیارتی استان  نیز در صورت تمایل می توانند با افتتاح حساب در نز شعب این بانک برابر ضوابط از امتیاز دریافت تسهیلات برای کارکنان و زائرین از محل گردش حساب خود استفاده نمایند .

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در پایان ضمن تبریک مجدد سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت : این تفاهم نامه که امضای آن در امروز و مقارن با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می باشد به فال نیک می گیریم و امیدواریم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این اقدام نیز برای زائرین استان مبارک و پرخیر باشد .

در ادامه آقای ملازاده مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سخنان کوتاهی بیان نمود : مبلغ سپرده گذاری برای هر نفر پنج میلیون ریال و مدت آن سه ماه می باشد که البته سرپرست هر خانواده می تواند تا سقف پنج نفر سپرده گذاری و تسهیلات قرض الحسنه برای سفر عتبات عالیات دریافت نماید .

وی همچنین اشاره کرد که تسهیلات اعطایی به صورت قرض الحسنه و با کارمزد 4 درصد و طول مدت بازپرداخت آن حداکثر یکساله می باشد .

در پایان مراسم آقای محمد رضا یزدان پناه رئیس هیئت مدیره  و آقای قدیر عباس نژاد عضو هیئت مدیره شرکت مرکزی زیارتی خراسان شمالی به نمایندگی از طرف اعضاء شرکت ضمن تشکر از زحمات مدیر حج و زیارت استان آمادگی خود را برای پیگیری و اجرای این تفاهم نامه اعلام نمو دند .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست