اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبر

آغاز ثبت نام از اولویت های جدید عمره

آغاز ثبت نام از اولویت های جدید عمره
ثبت نام از اولویت های جدید در ظرفیت های خالی کاروان های مرحله دوم عمره از امروز ۲۵ بهمن ماه آغاز شد.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی جواد شاد مدیر حج و زیارت استان اعلام کرد : با توجه به اینکه ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است، با گذشت چندین روز از ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان های نوروزی تکمیل شده و از امروز ثبت نام از اولویت های جدید برای اعزام های اواسط فروردین به بعد آغاز می شود.

ایشان در خصوص اولویت های جدید ثبت نام تاکید کرد: در ثبت نام کاروان های مرحله دوم عمره ابتدا دارندگان اولویت های تا ۳۵۰ دعوت به ثبت نام شدند و از امروز  در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های هر شهرستان متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ میتوانند برای ثبت نام در کاروان ها به سامانه فاخر(fakher.haj.ir) مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از ۲۱ اسفند آغاز و تا ۲۷ خرداد سال آینده ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کاروان های نوروزی تکمیل شده است، زمان اعزام اولویت های جدید از ۱۶ فروردین ۹۴ به بعد خواهد بود. و در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروانهای عمره احتمال اعلام اولویت های بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت نام اولویت های جدید در کاروان ها، دراین خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست