اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبر

آخرین مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات

آخرین مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات

متقاضیان پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات تا ساعت 16 امروز (شنبه) فرصت دارند تا برای پیش ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان شمالی : این دوره از پیش ثبت نام های عتبات که از ساعت 9 صبح روز شنبه 18 بهمن ماه آغاز شده است تا ساعت 16 امروز (شنبه) ادامه خواهد داشت.

و متقاضيان اعزام به عتبات عاليات درايام تعطيلات نوروز، تنها تا ساعت 16 امروز (شنبه) مهلت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه پيش ثبت نام عتبات به نشاني www.atabat.haj.ir برای اعزام به سفرهای عتبات در این دوره اقدام نمایند.

در این گزارش آمده است : براساس برنامه‌ريزي انجام شده ۳۰ بهمن ماه قرعه‌كشي متقاضيان اعزام به عتبات در دوره جديد انجام مي‌شود كه اين عزيزان مي‌توانند از ۲ اسفند ماه نتايج قرعه‌كشي را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانيwww.atabat.haj.irمشاهده و بر اساس زمان اعلام شده برای هر اولویت جهت قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام كنند. و اعزام‌هاي دوره جديد سفرهای عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه امسال آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه سال آينده ادامه خواهد داشت.







شایان ذکر است در نوروز امسال براي سفرهاي هوايي بسته‌هاي ۳، ۴ و ۷ روزه و براي سفرهاي زميني بسته ۶ روزه پيش بيني شده است، اما بسته ده روز به دليل ظرفيت محدود اسكان و تقاضاي بالا از ۲۵ اسفند ماه تا پايان تعطيلات نوروزي متوقف و مجددا پس از اين ايام راه اندازي خواهد شد.







مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست