اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبر

بسیار خوب ، بسیار عالی نمره عوامل ثابت استان خراسان شمالی

بسیار خوب ، بسیار عالی  نمره  عوامل ثابت استان خراسان شمالی

الحمدالله عملکرد عوامل ثابت اعزامی از استان خراسان شمالی به گونه ای بوده که از نگاه مسئولین ستاد ها در عربستان نیروهای این استان در سطح بسیار خوب و بسیار عالی هستند .

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در جمع مدیران و عوامل ثابت هتل های دور چهارم و پنجم عمره استان اعلام کرد ؛  باید با توکل و اعتماد به یاری خداوند تمام سعی و تلاشمان را در مسیر ارایه خدمت به زائرین به کار ببندیم و از انجام هیچ کوششی برای فراهم آوردن رفاه و آسایش زائرین دریغ ننماییم .

ایشان در بخشی دیگر ازصحبت های خود به عوامل اعزامی گفتند : فارغ از هر نوع مشغولیّت ذهنی برای انجام خدمت با آمادگی کامل به سفر اعزام شوید و بدانید داشتن سعّه صدر و  خوش رویی در برخورد با زائرین از مهمترین عواملی است که می تواند به شما درانجام بهتر وظایفتان کمک نماید .

وی در ادامه بیان نمودند : از آنجایی که شرایط سفر به گونه ای می باشد که برخی تغییرات در برنامه ریزی ها اجتناب ناپذیر است . همکاری کامل با مسئولین امر در آنجا داشته باشید . خوشبختانه به لطف خداوند عملکرد عوامل اعزامی این استان از نگاه مسئولین همواره بسیار خوب و بسیار عالی ارزیابی شده است و  انشاء الله  با تلاش خالصانه و  صادقانه شما این روند ادامه  خواهدداشت .  

آقای شاد تمرین مکالمه زبان عربی و مرور  دستورالعمل ها و شرح وظایف ابلاغی را قبل از سفر مورد تاکید قرار دادند و گفتند : از مدیران ثابت می خواهم  حتما در فرصت باقیمانده تا اعزام برنامه ریزی برای برگزاری جلسات اختصاصی با عوامل خود انجام دهند و تمرین  مکالمه زبان عربی را در این  جلسات به طور جدی پیگیری نمایند .

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی التزام به اصول و احکام شرعی و همچنین اقامه فرائض دینی از جمله نماز اول وقت را یاد آوری نمود و گفت : ارزش خدمات شما بسیار بالا است و سعی کنید روحیه شما از روز اول خدمت تا روز آخر آن رو به بهتر شدن باشد و  برای  رسیدن به این هدف از نماز اوّل وقت  بهره ببرید انشاء الله خدای متعال ، پیامبر اعظم ( ص) و ائمه هدی (ع) شما را یاری خواهند کرد .

در پایان این مراسم آقای قدیر عباس نژاد از مدیران ثابت اعزامی به نمایندگی از طرف عوامل حاضر گفت :  انشاءالله اگر این  توفیق شامل ما بشود که به عنوان عوامل اعزام بشویم هر آنچه در توان داریم عالمانه ، آگاهانه و عاشقانه در خدمت به زائرین به کار ببندیم و انشاء الله وقتی بر می گردیم نزد خداوند و حضرت رسول اکرم (ص) شرمنده نباشیم .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست