اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبر

مهلت ارسال مدارک گروه های عمره قبل از نیمه اردیبهشت ماه می باشد

مهلت ارسال مدارک گروه های عمره قبل از نیمه اردیبهشت ماه می باشد

در اولین جلسه همکاران اداری حج و زیارت خراسان شمالی در سال 94 مهلت ارسال مدارک گروه های عمره تا قبل از نیمه اریبهشت ماه تعیین شد .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی در این جلسه جواد شاد مدیر حج و زیارت استان بیان نمودند : مقام معظم رهبری امسال را سال دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی نام گذاری نمودند و ما باید با مد نظر قرار دادن فرمایشات ایشان ابتدا همدلی و هم زبانی را در مجموعه خودمان تقویت نموده و به توسعه این همدلی و هم زبانی با مجموعه مخاطبین حج و زیارت اعم از کارگزاران و زائرین محترم بپرداززیم و این اتفاق می بایست با اقدامات عملی و ملموس همراه باشد بنابراین اینجانب در اولین جلسه سال جاری این خواسته را از شما همکاران دارم که در حوزه های کاری خود و برنامه ریزی هایی که انجام می دهید مصادیق قابل اجرا را شناسایی و در برنامه های کاری خود قرار دهید امیدوارم از این رهگذر سنت های حسنه خوبی پایگذاری شود .

وی در ادامه بیان کرد : دین ما دینی است که ما را به داشتن تقوای الهی توصیه می کند و لازم است ما کارمندان این تقوی را در حفظ و استفاده صحیح از امکانات و لوازمی که در اختیار داریم لحاظ نموده و از مصادیق اسراف و تبذیر اجتناب نماییم .

ایشان نظم در امور را از دیگر موارد توصیه شده در دین بر شمرده و گفتند : وجود هر مجموعه ای مبتنی بر نظمی است که در بین اعضای آن حاکم است و حج و زیارت به واسطه شرح وظایف و ماموریتی که به آن محول شده است رعایت نظم و انظباط اداری در آن ضروری می باشد زیرا در بسیاری از موارد امکان جبران خطا یا وجود ندارد و یا بسیار سخت و دشوار است بنابراین همه ما مکلف هستیم نسبت به رعایت نظم و انظباط در همه موارد از جمله حضور به موقع در محل کار و داشتن برنامه مدون کاری و ... اهتمام نماییم .

شایان ذکر است در این جلسه برخی از امور جاری حج و زیارت استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت موارد ذیل بخشی از مصوبات این جلسه می باشد .

1- مقرر شد جلسه همکاران اداری حج و زیارت به صورت مستمر در سال جاری برابر اعلام قبلی برگزار گردد .

2- هر یک از همکاران برنامه کاری خود را برای سه ماه آینده تدوین و ارایه نماید .

3- برای برگزاری سه همایش زائرین عمره گزار استان در اردیبهشت ماه برنامه ریزی لازم صورت پذیرد .

4- آخرین مهلت ارسال مدارک گروه های عمره قبل از نیمه اردیبهشت ماه تعین شد .

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست