اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبر

دیدار استاندار با خانوده های جان باختگان حادثه منا در شهرستان اسفراین

دیدار استاندار با خانوده های جان باختگان حادثه منا در شهرستان اسفراین

به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل ازروابط عمومی فرمانداری اسفراین استاندار خراسان شمالی با همراهی

 فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی با خانواده های جان باختگان حادثه منا دیدار نمود.

"سید علی اکبر پرویزی" در این دیدارها ضمن عرض تسلیت به بازماندگان،این حادثه را اتفاقی تلخ و برای خانواده های داغ دیده از درگاه خداوند آرزوی صبر و شکیبایی کرد.
استاندار خراسان شمالی همچنین از جدیت دولت و مسئولین برای هماهنگی های لازم خبر داد و اذعان داشت: در استان نیز جلسات متعدد و منظمی برای رسیدگی به وضعیت متوفیان این حادثه صورت گرفته و هم اکنون دو تن از مدیران کل ستادی استانداری در محل ستاد مرکزی واقع در تهران برای انجام امور و اقدامات لازم حضور دارند.
وی اظهار داشت: وزارت کشور به عنوان مسئول کمیته پیگیری این فاجعه،هر لحظه در حال گرفتن گزارش های مربوط به این فاجعه و فراهم آوردن امکانات ورود پیکر هم وطنان عزیز به کشور می باشد و تاخیر های موجود در این خوصوص را به دلیل محدودیت ها و ناهماهنگی های موجود در دولت عربستان عنوان کرد.
این مقام مسئول همچنین در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما از هماهنگی با شهرداری ها و بنیاد شهید به منظور استقبال و تشییع جنازه ای با شکوه برای جان باختگان این حادثه در سطح استان و شهرستان ها خبر داد.
"حجت الاسلام و المسلمین محمدیان" امام جمعه و نماینده ولایت فقیه در شهرستان اسفراین نیز  ضمن ابراز هم دردی با بازماندگان و خانواده های متوفیان، به مقام عالی جان باختگان این فاجعه اشاره و جان سپردن با لباس احرام و در پیشگاه مقدس پروردگار را نشانه شایستگی این عزیزان عنوان کرد.


منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی
برچسب ها : حادثه منی
مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست