اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبر

جلسه توجیهی اعزام های اربعین برای کارگزاران زیارتی خراسان شمالی

جلسه توجیهی اعزام های اربعین برای کارگزاران زیارتی خراسان شمالی

جلسه توجیهی اعزام های اربعین ساعت 12 ظهر روز یکشنبه در محل حج و زیارت خراسان شمالی برای کارگزاران زیارتی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی جلسه توجیهی اعزام های اربعین برای کارگزاران زیارتی استان با حضور سرپرست حج و زیارت و کلیه کارگزاران زیارتی برگزار گردید .  در این جلسه آخرین دستورالعمل ها و نکات قابل ملاحظه در امر ثبت نام ، اخذ ویزا و ساماندهی اعزام زائرین اربعین حسنی (ع) برای مدیران دفاتر و شرکت های زیارتی تشریح شد .

آقای محمد باقر قاصری سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی در این جلسه با ذکر این نکته که اعزام های اربعین امام حسین (ع) کاری مردمی است بیان نمودند : شرکت های زیارتی استان موظف هستند رابطه خود را با زائرین در کلیه مراحل حفظ نمایند و ضمن اخذ تلفن های تماس زائرین در ایران و عراق فهرست سرگروه ها به انضمام شماره های تماس آن ها را به شرکت مرکزی و حج و زیارت اعلام نمایند .

ایشان در ادامه توضیح دادند برابر تدابیری اتخاذ شده است در تلاش هستیم تا در مهران ایستگاه شماره 4 را برای زائرین استان خراسان شمالی هماهنگ نماییم و در مسیر نجف به کربلا هم در موکب کنار ستون 655 گروهی از عزیزان استان خراسان شمالی به زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه خدمات خواهند نمود .

شایان ذکر است برابر آمار اعلام شده از سوی شرکت مرکزی استان از ابتدای سال جاری تا آبان ماه تعداد 63 اعزام زمینی و 27 اعزام هوایی مجموعا به ظرفیت 3411 نفر از استان خراسان شمالی به عتبات عالیات اعزام شده اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته تعداد 58 اعزام زمینی و 20 اعزام هوایی به ظرفیت 2963 نفر بوده است .  

برچسب ها : اربعین 94
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست