اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

خبر

مراسم بزرگداشت سالروز شهدای منا در استان خراسان شمالی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهدای منا در استان خراسان شمالی برگزار شد

اولین سالروز شهدای منا با حضور جناب آقای مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت روز یک شنبه 95/06/14 در بجنورد برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی جناب آقای مهندس اوحدی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به همراه حجه الاسلام و المسلمین شهسواری مدیر کل محترم دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج جهت شرکت در این مراسم و دیدار با خانواده های محترم شهدای منا به استان خراسان شمالی سفر نمودند .

بر اساس این گزارش مراسم بزرگداشت سالروز شهدای منا با مشارکت بنیاد شهید و ایثارگران ، نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیریت حج و زیارت از ساعت 10 الی 12 در محل مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار و با حضور خانواده های معزز شهدای منا ، جناب آقای صالحی استاندار خراسان شمالی ، جناب آقای نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی و جمعی از مسئولین استان و کارگزاران زیارتی برگزار گردید.

در این مراسم پس از خیر مقدم حجه الاسلام والمسلمین عزیزی مدیر کل محترم سازمان بنیاد شهید و ایثارگران ، آقای نوروزیان معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گزارش مختصری از اقدامات انجام شده در استان جهت پیگیری امور مربوط به حادثه منا در استان ارائه نمودند .

آقای مهندس اوحدی آشفتگی مدیریتی و بی کفایتی عوامل سعودی را در تشدید تبعات این فاجعه موثر دانست و شرحی از پیگیری های امدادی ، شناسایی پیکرهای مطهر شهدا و انتقال آن ها به کشور اسلامی ایران و تاثیر بیانات مقام معظم رهبری در تغییر رویکرد و تعامل عوامل عربستان سعودی ایجاد نمود بیان کرد .

ایشان در ادامه به استناد آیات قرآن از شهداء به عنوان شاهدان زنده ای که در نزد پرودگار خود از روزی های معنوی بهره مند هستند یاد نمود و گفت به گفته قرآن کریم شهدا برای خانواده ها و نزدیکان خود بشارت دهنده خیر هستند .

برچسب ها : شهدای منا
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست