اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبر

فراخوان مشارکت در تالیف و تدوین کتاب آموزشی

فراخوان مشارکت در تالیف و تدوین کتاب آموزشی
آموزش و پژوهش در سازمان ها و نهاد ها به دلایل فراوان به عنوان ضرورتی انکارناپذیر پذیرفته شده است. رسيدن به اهداف و انجام مأموریت های سازمانی بستگي مستقیم به توانايي كاركنان و عوامل اجرایی در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دارد. در این میان اجراي آموزش و بهسازي نيروي انساني سبب مي‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط، بطور مؤثر فعاليت هايشان را ادامه داده و بركارايي خود بيفزايند.

 از مهم ترین و رایج ترین عوامل تحقق یادگیری موثر و پایدار در امر آموزش؛ کتب و منابع مکتوب آموزشی می باشد و بدیهی است که تنها  در صورت  وجود  محتوای آموزشی که براساس  سیاست ها و خط مشی های مورد نظر تدوین یافته، می توان به پیشرفت و رشد و بالندگی نیروهای تحت آموزش امیدوار بود.

در همین راستا سازمان حج و زیارت عناوین کتب مورد نیاز در حوزه عتبات عالیات را تهیه و در نظر دارد که در جهت تهیه و تولید محتوای آموزشی منطبق با نیازهای سازمان در عرصه های عملیات اجرایی، از کلیه کارگزاران صاحب نظر دعوت به همکاری بعمل آورد.

بنابرای بدین وسیله  ضمن اطلاع رسانی ، از کلیه کارگزارانی که تمایل به همکاری و فعالیت در این حوزه را دارند درخواست می نماید با تکمیل فرم مشارکت در تالیف و تدوین کتاب آموزشی که در کارتابل آنان در سامانه آموزش بارگذاری شده است مراتب آمادگی خود را در تدوین محتوای هر یک از دروس اعلام نمایند.

بدیهی است پس از دریافت اطلاعات ثبتی توسط کارگزاران، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت.
برچسب ها : آموزش
مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست