اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

خبر

شمار ثبت نام کنندگان اربعین استان از 7000 نفر گذشت

شمار ثبت نام کنندگان اربعین استان از 7000 نفر گذشت

آمار زائرین متقاضی اعزام در ایام اربعین حسینی خراسان شمالی تا صبح امروز به 7193نفر رسید

آقای قاصری مدیر حج و زیارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی اعلام کرد: آمار متقاضیان اعزام در ایام اربعین از این استان به نسبت سال قبل با 50 درصد افزایش به 7193 نفر رسید . که از این تعداد 6303 نفر مدارک خود را جهت اخذ روادید تحویل دفاتر و شرکت های مجاز زیارتی استان داده اند .

ایشان در ادامه گفتند از تعداد 6303 نفر زائری که مدارک آن ها جهت اخذ ویزا ارسال شده است تعداد 4742 زائر مرد و 1570 زائر زن می باشند. که تا امروز ویزای 5170 زائر صادر و به آن ها تحویل شده است.

در بخش دیگری از این گفتگو آقای قاصری با اشاره به بازدیدی که طی این هفته از مرز چذابه داشته اند گفتند؛ خوشبختانه همان گونه که پیش بینی می کردبم مرز چذابه وضعیت مطلوبی برای تردد زائرین اربعین دارد و همه توان و امکانات مردم منطقه جهت خدمت به زائرین اربعین بسیج شده اند.

آقای قاصری به متقاضیان سفر اربعین که هنوز جهت اخذ روادید اقدام نکرده اند توصیه نمود جهت اخذ روادید فقط از طریق سامانه سماح و دفاتر و شرکت های مجاز زیارتی استان اقدام نمایند و آن دسته از زائرینی که هنوز اطلاعات آنها در سامانه سماح ناقص می باشد و مدارک خود را ارسال نکرده اند در اسرع وقت در این خصوص اقدام نمایند.

برچسب ها : اربعین 95
مدیر سایت امتیاز به خبر :

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست