اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

خبر

مجمع عمومی فوق العاده شرکت مرکزی خدمات زیارتی خراسان شمالی برگزار گردید

مجمع عمومی فوق العاده شرکت مرکزی خدمات زیارتی خراسان شمالی برگزار گردید

روز دوشنبه 95/11/25 مجمع عمومی فوق العاده شرکت مرکزی خدمات زیارتی خراسان شمالی در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی مجمع عمومی فوق العاده شرکت مرکزی خدمات زیارتی استان برابر دعوت به عمل آمده از سهام داران روز دوشنبه برگزار گردید. 

بر اساس این گزارش حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضلی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خراسان شمالی قبل از آغاز رسمی جلسه طی سخنانی از زحمات هیئت مدیره، مدیران و اعضای شرکت در مدت گذشته تقدیر نمود و لازمه پیشرفت در امور و ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمت به زائرین را مودت و  همدلی بین همه خدمتگزاران اعلام نمود.

در ادامه جناب آقای قاصری مدیر حج و زیارت خراسان شمالی ضمن قدردانی از حضور و مشارکت حداکثری کارگزاران زیارتی استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعلام نمودند که در سال جاری با تلاش و پیگیری که به عمل آمده نزدیک به 69 درصد افزایش زائر عتبات عالیات به نسبت سال قبل داشته ایم و امیدواریم با برنامه ریزی هایی جدیدی که به عمل می آوریم در سال آینده بتوانیم تعداد بیشتری زائر اعزام نماییم. 

در ادامه جلسه مجمع عمومی شرکت مرکزی بر اساس دستور جلسه اعلام  شده برابر ضوابط برگزار و تصمیم گیری توسط اعضای مجمع به عمل آمد. 

 
  

برچسب ها : شرکت مرکزی
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست