اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبر

جلسه هماهنگی کمیته ساماندهی ثبت نام و اعزام و کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار شد

جلسه هماهنگی کمیته ساماندهی ثبت نام و اعزام و کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان برگزار شد

جلسه هماهنگی بین کمیته ساماندهی ثبت نام ، اعزام و کمیته حمل و سوخت ستاد اربعین استان خراسان شمالی صبح روز چهارشنبه 95/07/26 در محل سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی آقای قاصری مدیر حج و زیارت استان با اشاره به ثبت نام بیش از  2700 نفر زائر متقاضی اعزام در ایام اربعین از طریق سامانه سماح گفتند مطابق اطلاعات ثبت شده در سامانه تقریبا نیمی از زائرین ثبت نام شده نوع وسیله حمل و نقل خود را اتوبوس های عمومی ثبت نموده اند و این جلسه با هدف همفکری و تبادل نظر در جهت اتخاذ تدابیر لازم برای ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان  تشکیل شده است.

در ادامه جلسه آقای سعید سبحانی نماینده کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان از آمادگی حداکثری در استان برای ارائه خدمات حمل و نقل به زائرین اربعین خبر داد و اعلام کرد همه شرکت های مسافربری استان امکانات و توان موجود خود را در استان بدین منظور به خدمت خواهند گرفت.

شایان ذکر است در این نشست در خصوص مسائل و نکات مرتبط با موضوع  جلسه توسط حاضرین بحث و تبادل نظر به عمل آمد و مصوبات مورد نیاز جهت ابلاغ و اجرا تدوین گردید.

برچسب ها : اربعین 96
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست