اخبار مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی
ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبر

زائرین اربعین جهت عزیمت به مرز از طریق شرکت های مسافربری مجاز اقدام کنند

زائرین اربعین جهت عزیمت به مرز  از طریق شرکت های مسافربری مجاز اقدام کنند

جلسه مشترک کمیته اعزام و کمیته حمل و نقل ستاد اربعین صبح روز چهارشنبه در محل دفتر مدیریت حج و زیارت استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت خراسان شمالی صبح روز چهارشنبه جلسه مشترک کمیته اعزام و کمیته حمل و نقل ستاد اربعین با هدف انجام هماهنگی بیشتر برای ارائه خدمت به زائرین اربعین با حضور آقای قاصری مدیر حج و زیارت استان و آقای سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راه و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی و سایر اعضاء برگزار گردید.

آقای قاصری مدیر حج و زیارت استان برگزاری جلسه مشترک بین دو کمیته را در سال های گذشته بسیار سودمند ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری نیز بتوانیم با تعامل و همکاری خوبی که وجود دارد خدمات بهتری را به زائرین اربعین ابا عبداله الحسین (ع) ارائه دهیم. ایشان در ادامه ضمن اعلام آخرین آمار متقاضیان سفر اربعین در استان بیان فرمود. کلیه دفاتر خدمات زیارتی سراسر استان در حال حاضر با تمام توان آماده ثبت نام و دریافت مدارک متقاضیان جهت اخذ روادید هستند.

در ادامه آقای سبحانی طی سخنانی به زائرین اربعین توصیه نمودن به جهت این که حقوق آن ها در طول سفر محفوظ باشد لازم است از طریق شرکت های حمل و نقل مسافر دارای مجوز به مرز عزیمت نمایند وی همچنین اعلام کرد شرکت های مسافربری استان برای اربعین امسال بلیط انفرادی  نیز ارائه می دهند که متقاضیان می توانند از آن استفاده نمایند.

برچسب ها : اربعین 97
مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو

خطایی رخ داده است. خطا : آرشیو در حال حاضر در دسترس نیست